15 december 2008

Rakt ur livet

Jag ska börja kulturblogga för Lundagård och i kväll skulle jag förevigas på en vacker bylinebild (i studio och allt!) till sagda blogg. Det hade jag givetvis ingen aning om. Så jag ramlar in på fotograferingen i, lyckligtvis, väldigt snygga kläder, men med smutsigt och flygigt Plupp-hår, samt en stor finne på hakan. Och precis som alltid i sådana här situationer var det en gammal flamma som skulle fota mig. Efter att ha skrattat hysteriskt, likt mamman i That 70's Show, i uppskattningsvis femton minuter blev det trots allt bra - och jag tror till och med att ett par av bilderna kan vara användbara. Tillräckligt för att jag inte ska behöva skämmas. Om vi har tur. Håll tummarna.

PS. Som ni säkert förstått är inte denna blogg riktigt på gång. Eller varken på eller i gång faktiskt. Jag har i stort sett bara smygstartat och lanserar på riktigt i slutet av januari. Då blir det åka av! Håll ut tills dess.

Inga kommentarer: