20 januari 2009

Malmö är mitt New York

I dag kom Lars Lindquist från Billie the Vision in på Esprit Men på Triangeln när jag var där. Kul med kändisspotting! Lantisränderna går tydligen aldrig ur. (Typ som när man blir någon slags patriot när Alexander Skarsgård säger något i stil med "Det verkar som att vår djurpark utökas" på svenska första gången som hans rollfigur dyker upp i True Blood. Lägg av, ni blir också stolta. "Hörde ni? På svenska! Jo jo, det var på svenska!" Ni fattar.) Jag undrar när man blir tillräckligt van vid storstan för att sluta glo på folk? Var eviga gång jag ser Mikael Wiehe håller ögonen på att hoppa ur skallen på mig. Hur som, Lars Lindquist är ju också lantis (dessutom också han från den blekingska landsbygden), så han skulle säkert inte brytt sig något värst i fall han noterat min något påträngande blick.

Inga kommentarer: