27 november 2009

Ny blogg

Den här bloggen fortsätter att vara pausad. Tyvärr upptar just nu mitt privatliv för mycket tid för att jag ska hinna med en seriös blogg. Däremot har jag startat upp en annan, väldigt icke-seriös och privat blogg där jag benar upp den senaste tidens händelser och berättar om min nuvarande vardag. Ni som känner mig får hemskt gärna adressen till den nya, tillfälliga bloggen. Skriv en kommentar här om att ni vill ha adressen, så mailar jag, eller skicka mig ett mail på min e-postadress eller på Facebook. Eller kom med er begäran på Twitter. Allt accepteras!

PS. Den är inte superspännande direkt, så hetsa inte upp er i onödan.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Ida! Gamla genus-Vanja här. Jag har läst din blogg ett tag och tycker den är underbar! Eftersom jag saknar den när den är pausad skulle jag gärna läsa din nya. Om du känner för det. Kram

Unknown sa...

Klart att jag vill ha adressen till din blogg! Jag vill ses snart och ta en öl eller så om du har tid. Puss

Ida Maria Gunnarsson sa...

Vanja, självklart! Upptäckte dock att jag inte har dig på facebook. Mailadress?

LI ARVIDssON sa...

jag vill ha också!

Anonym sa...

Vanjas mail: vanja@genusverket.se

Tack, Ida!

isabelle sa...

gimme! isabellestahl@hotmail.com

Tung Bui sa...

IDA!! Skriv adressen till mig på facebook!!! Ok?