8 juli 2010

Tips mottages tacksamt

I går föreslog min kollega Albin att vi borde göra något roligt av torsdagarna på jobbet. Fredagar kommer ju som bekant med lyxfrukost, samt med kage [kääe] i kantinen. Men torsdagarna är helt enkelt inte så jäkla lattjo. Därför tänkte vi i sann Mitt eget jävla Narnia-anda införa någon typ av rolig sak på torsdagar. (Ni minns väl att han körde Horse Day?)

Så vad tycker ni vi ska köra? Ett förslag som mottogs med åtminstone en viss entusiasm var rejvtorsdagar, där vi helt enkelt alla kommer i reflexbyxor och buffaloskor och lyssnar på, ja, rejv hela dagen. Vad tycks? Har ni något bättre förslag? Blir det något bra lovar jag att visa bilder på bloggen.

2 kommentarer:

ELISE sa...

Jag föreslår "Show and tell"-torsdag. Som man hade på förskola/dagis. Alla tar med sig något hemifrån och visar upp det. Kan tänkas bli rätt skoj i vuxenvärlden, tänker jag. höhöhö.

Ida Maria Gunnarsson sa...

Asgrym idé!!