3 juli 2010

Toppenlivet

Jag kan vara mitt inne i den bästa helgen i år faktiskt. I går var det fredagsbar med jobbet, vilket resulterade i ölkantat mys i Kongens have till sen kväll. Därefter gick jag och Anders till Debaser där vi mötte upp Sanna och Hanne-Li. Kvällen avslutades med en fet falafeltallrik. Ljuvligt! I dag har jag och Isabelle B spenderat vår tid på en filt i Folkets park, och även intagit Ben & Jerry's-glass från den nya glasskiosken. Nu är jag hemma för ombyte, för snart vankas det fotboll i Folkets park. Jag och Isabelle är sjukt peppade på att Spanien ska vinna. Efter matchen blir det förfest hemma hos Nathalie, och sedan får vi se vart benen bär oss. Jag ber bara om att det fantastiska vädret ska hålla i sig så att Nathalie och jag kan åka till stranden i morgon. Och i morgon kväll blir det spelkväll med Nathalie, Isabelle och Louise. Toppenlivet!

Inga kommentarer: