24 februari 2011

Dancing on my own

Just det, jag ska vara med i en bok! Eller ja, ett förlag vill ha med artiklar som jag har skrivit i en bok. Kan inte berätta mer ännu. Och det kanske inte är världens pangnyhet i vilket fall, men jag tycker att det är superroligt! Jag tackar liksom aldrig nej till vare sig lite extra klirr i kassan eller en liten egotripp!

Annars då? Har ägnat kvällen till att skriva ett långt brev till mitt lilla gulliga fadderbarn i Bolivia. Har också packat två flyttlådor. Nu ska jag ringa min farmor.

Och, just det, E fyller 31 i dag - och det måste vi självfallet uppmärksamma här! Men somliga födelsedagsbarn (och jävla lyckostar) firade genom att åka till London i dag, så här hemmavid är det inget kalas i kväll. Men det är OK ändå. Är rätt jävla slut efter jobbet. Som alla andra dagar. Men jesus, vad jag älskar att jobba där!

1 kommentar:

Tung Bui sa...

Så en bok alltså? Du måste genast berätta om det när det är färdigt!