2 februari 2011

Glassigt värre

I dag var jag på massage och en massa olika spabehandlingar i två timmar. Det var härligt. Det hade varit ännu härligare
a) om jag inte hade blivit kissnödig nästan direkt och därför inte kunde njuta av varken mag- eller ryggmassage,
b) om hon inte hade gett sig fan på att döda alla mina celluliter med någon slags brännande/stickande behandling,
c) om jag inte hade hållit på att frysa ihjäl av alla konstiga, kalla krämer och geléer som hon bakade in mig i.

Men på det hela taget var det jäkligt nice. Dock - det här med massage och spamys är konstigt. Det är så intimt. När jag gick därifrån kändes det som att jag och tjejen nyss hade haft sex. Så mycket långt upp på låren och ner på magen som hon var! Ibland måste de ju själva tycka att det känns konstigt.. Eller? Är det bara jag?

Inga kommentarer: