25 april 2011

Duktig

Nu har jag äntligen skickat in den svenska deklarationen med sina företags- och aktiebilagor. Åh, en sten har lyfts och så vidare. Har dock inte lyckats fixa mina danska semesterpengar, eftersom det tydligen måste ta en dansk bank cirka tre veckor att skicka ett brev till Sverige. Men visst, något kul måste jag ju ha att ta itu med när jag kommer hem från England.

Nu ska jag betala uppskattningsvis tre ton räkningar, skruva ihop två gitarrställ, städa, tvätta klart, samt förbereda middag till Ingrid, Elin och dejten (som blivit så pass permanent att jag nog måste komma på ett bättre namn).

Och på tal om något helt annat; jag har blivit inbjuden till mitt första årsmöte med bostadsrättsföreningen. Måste man gå? Kommer jag att ogillas om jag inte gör det?

Inga kommentarer: