3 mars 2012

Mobilblogging

Ja, jag är ju inte helt i radioskugga. Har min iphone med mig i min exil. Bloggar väl lite då, för att fördriva tiden. För ja, just nu känns det som det enda jag gör. Fördrev tiden ihop med min mamma och syster i dag. Var "på stan" (hatade alla andra människor som också var det), shoppade, fikade. Fördrev. Har sedan kollat lite L Word, käkat asmycket godis.. Vad vill jag säga med detta? Jo, att livet är ett enda jävla tidsfördrivande. Vill dra något gammalt över mig och komma ut om cirka fem år – om det inte vore för att jag har åldersnoja och helst inte vill bli en dag äldre. Ni fattar, just nu är jag värd för världens jäkla pity party. Ni är alla välkomna. Om ni vill kan vi begå kollektivt självmord. Fuck off, universum. Mottar gärna lite positiva nyheter nu, tack.

Inga kommentarer: