15 mars 2010

Nu är det dags att vi snackar allvar

Nu kanske jag gör mig ovän med somliga, men det bryr jag mig inte om. Det här är viktigt. Lägg av att ha era ungar som er profilbild på fejjan! Hur ska jag kunna veta vem du är som friend requestar mig om du ser ut att vara en tremånadersbebis? Alltså, jag älskar när ni har hela fotoalbum med bilder på era små underverk på Facebook. (Särskilt om era barn är fula. Det är liksom en av de bästa aspekterna med ovan nämnda community.) Men i övrigt.. har ni inte alls någon personlighet kvar sedan ni tillverkat er egen Mini-Me? Snälla, snälla.


PS. I morgon ska jag på anställningsintervju i Danmark. Det kommer att vara en dansk där. Jag kan ingen danska. Sist jag var i Köpenhamn misslyckades jag till och med med att köpa ett glas vin. Åh, herre jesus.

2 kommentarer:

JeanJaques sa...

tänk dig att du har en potatis kvar i munnen som du glömt tugga. dessutom har du drabbats av stroke och fattar inte att du ska äta den :)

Tung Bui sa...

WORD! Barn.. Oh my gawd!