5 juni 2010

Yo!

Gud, vad jag borde blogga mer. Jag är ledsen. Men det här veckan har det varit helt crazy mycket. Nu är det i alla fall helg! Den har börjat svinbra. Min mamma kom till Köpenhamn i går och mötte mig efter jobbet, varpå vi satte oss i Nyhavn och blev fnittriga på vitt vin i solen. I natt sov jag nio timmar (tjoho!), sedan följde jag Mamma till bussen och begav mig själv ut på shopping (tjoho!). Det blev lite shoppat i överkant, kan jag tycka så här i efterhand, men jag kommer både att vara snygg och dofta gott framöver - så det får väl vara värt några nudelmiddagar i slutet av juni. I kväll ska jag hem till bästa Ellen som har kombinerad födelsedags- och inflyttningsfest. Alla mina bästa tjejer kommer dit. Det kunde egentligen inte bli bättre. Eller jo, om jag inte hade sådana hemska skavsår på fötterna.

Vill ni bli lika helgpepp som jag? Kolla in videon:

Inga kommentarer: