17 oktober 2010

Hatar!

Jag hatar folk som inte har Facebook. Och om de har det så hatar jag dem för att de har typ Sveriges vanligaste namn - de och femtusen andra cirka. Hur tänkte föräldrarna?! Hur som, hur ska jag kunna stalka folk och smygspana på dem etc etc när de inte finns på fejjan, va? Provade Google, men eftersom personen har ett sådant där jävla vanligt namn blev det ju en miljard träffar. Och oturligt nog var det samma namn som någon ordförande i något politiskt förbund och då var det så klart skitmycket om ordföraren och nada till mig. Åh! Frustrationen. Ska trösta mig genom att kolla upp något gammalt ex i stället. Blä.

1 kommentar:

anna sa...

Jag kan säga att det inte heller är det optimala att försöka stalka någon som delar sitt hyfsat vanliga namn med en fotbollspelare. Miljontals träffar. Inte ett enda rätt.