29 mars 2011

De anonyma ger sig aldrig

Den här kommentaren fick jag på mitt föregående inlägg. Och givetvis var personen som skrev den anonym. Väldigt modigt, hörru!

"Allt som är osunt, onaturligt och skadligt förs fram i dagens samhälle. Beprövade koncept(kärnfamilj) och måttsamhet byts ut mot en vedervärdig sörja av social ingenjörskonst med fokus på att förverkliga sig själv, beakta sina mest primitiva behov så fort det dyker upp och en oförmåga att se sig själv i en historisk och samhällelig kontext.
Jag blir äcklad."

Varför jag lägger upp kommentaren så här, men inte godkänner den i förhållande till det föregående inlägget, är för att jag inte vill att de ska kunna kopplas samman i samma sökning. Jag har gemensamma bekanta med både Anders och Anna och en enormt stor respekt för dem och deras val att bilda familj tillsammans.

Inga kommentarer: