29 juli 2009

Schulmans pappablogg

Jag vet inte vad det är med Alex Schulman (eller Alexander Schulman som min mamma envisas med att kalla honom) men av någon anledning gillar jag honom. Verkligen gillar. Speciellt nu med pappabloggen. Inte för att han är en pappa som bloggar om sitt barn, det har vi sett förr (tänk Korvasbloggen och hur hajpad den blev), men för att han gör det så jäkla roligt. OK, allt är inte roligt. Jag bryr mig inte om vad Charlie (det är alltså barnet ifråga) äter och bajsar och så, men mycket annat är faktiskt riktigt jävla roande. Till exempel det här inlägget om Charlies håriga rygg. Jag skrattade högt mot slutet.

PS. Kommentarerna på det inlägget är ganska roliga också. Det vill säga de som handlar om hår, helst där de hänger ut sina släktingar. Fantastiskt!

Inga kommentarer: