16 juli 2009

Snabbjobbat

Damn, I'm good! Klar med artikeln tre timmar innan beräknat.

6 kommentarer:

Tung Bui sa...

Du är sååå bra! Grattis! Jag spikar nästa måndag med alex så åker vi till köpenhamn tillsammans! JA JA JA!

Ida Maria Gunnarsson sa...

Hahaha, tack, hjärtat! Men börjar Pride inte den 24?

Tung Bui sa...

Nej alltså queerfestivalen i Köpenhamn börjar den 20:nde och varar till den 26:e.

planschen: http://www.queerfestival.org/billeder/f%C3%A6rdigqueerplakatNY23.jpg

Ida Maria Gunnarsson sa...

Åh, nej, typiskt dåligt! Jag jobbar måndagen. Men är ledig onsdagen och torsdagen. Kan ni inte då?

Tung Bui sa...

jag tror nog att det går att ordna. Ska höra med de andra! ;)

Ida Maria Gunnarsson sa...

Raring, planera inte efter mig i nästa vecka. Det kanske blir så att jag måste flytta på onsdagen. Jag vet inte ännu, men jag ville förvarna! Så att ni inte låter mig styra er, menar jag.