17 september 2010

Trivselfredag

Fredagarna är alltid lite flamsiga på vårt jobb. Om det är för att det bjuds på dansk frulle vet jag inte, men ett och annat wienerbröd kan eventuellt ha med saken att göra. I dag summerade dock min kollega Hanna ganska väl tonen på vårt kontor när hon sa:
- På det här jobbet finns det verkligen inga normala gränser för vad man får prata om.

Och det gör det inte. Jag tror inte att min mamma har det så på sitt jobb, alltså.

Nu måste jag dammsuga och handla inför min 25-årsfest i morgon. Just nu är jag sådär pepp på att springa runt på Coop Extra, men va fan, ska det vara fest så ska det.


PS. Åskar det ute eller har en marschorkester parkerat sig på min gata?

2 kommentarer:

Unknown sa...

Haha! Det var väl det därna kom ihåg att rösta tåget? Det var iaf det som lät utanför mig.

Ida Maria Gunnarsson sa...

Meh, vad dum jag är! Val-karnevalen så klart. Kunde verkligen inte fatta vad det var! Haha!