16 december 2010

Angående kommentarsgranskning

Jag har tidigare inte velat granska kommentarerna på den här bloggen, för jag gillar tanken på att folk kan kommentera fritt. Men eftersom jag nu har fått både SD-anhängare och allmänna rasister och homofober efter mig, kommer det nu att bli granskning av allt som skrivs här. Många tidigare kommentarer är bortplockade. Mina återkommande SD-kommentatorer tycker säkert att jag "DDR-censurerar" dem nu (för att använda deras ord), men det handlar helt enkelt om att jag inte vill att de ska få sprida sin skit i fler forum än de redan kan. Min blogg är min. I call the shots.

2 kommentarer:

Richard sa...

Skit ska med skit fördrivas. Ja, när argumenten tar slut är det väl enklast att tysta kritikerna. Stasi var väl trots allt inte så fel ute (NOT!)?

Du borde se filmen "Das Leben der Anderen". Då kanske du inser vikten av det "fria ordet".

God Jul!

Btw, Det här blir väl inte publicerat?

Ida Maria Gunnarsson sa...

Kom inte och snacka om att SD företräder det fria ordet när ni samtidigt vill begränsa religionsfrihet etc. Dra den valsen för någon som är mer korkad, du.