23 april 2009

Dagens låt

Jag har botaniserat så mycket bland gamla ABBA-klipp efter min förra referens till dem, att jag nu känner mig helt, totalt uppfylld av ABBA-kärlek. Måste därför bjuda på ytterligare en fantastisk bit.



Hon är så förtjusande där hon står i sin indianutstyrsel! (Eller är det medeltid?) Och är hon inte oemotståndlig i uttalet av "undoubtedly", så säg? (Jag har hört att Agnetha inte kan någon engelska alls, eller åtminstone inte kunde det i början av deras karriär, och om det är sant så tycker jag att hon gör ett fantastiskt jobb.) Och Fridas hår gör bara det hela så mycket bättre! Undrar om jag skulle klä i en frisyr av den kalibern?

1 kommentar:

isabelle sa...

det är en guilty pleasure, men jag är väldigt förtjust i The name of the game. deras finaste. den är så söt.