13 augusti 2010

'Cause I'm a bad blogger, yes I am

Jag är så ledsen, kära läsare. Men ni anar inte så upptagen jag har varit den gångna arbetsveckan. Jag har jobbat, förstås, och under kvällarna har det varit en hel massa bröllopsbestyr. Puh, så jobbigt det är med bröllop alltså! Tur att det inte är jag som ska gifta mig. Jag skulle nog ha klappat ihop av stressen. Själv är jag så nervös bara över att jag ska vara brudtärna. Tänk om jag snubblar? Tänk om jag får världens jäkla akneutbrott under natten? Tänk om jag blir så svettig om händerna att jag inte kan se vad det står på min lapp med bibeltexten? Allt är reella möjligheter, mina vänner. Håll tummarna för att vi slipper åtminstone nummer ett och tre. Alternativ två skulle jag väl överleva.

I morgon blir det inget bloggande. Klockan nio på morgonen ska vi vara hos frisören och sedan är det full rulle. Wish me luck!

Och, så klart, lycka till till Kristin och Jake, som ju faktiskt dagen handlar om!

Inga kommentarer: