21 oktober 2009

Ett inlägg ytterligare (hej onsdag)

I morgon bitti ska jag på en föreläsning med Bert Carlsson. Bert Carlsson! Vem bokar honom? Hur som, om ni vill att jag ska fråga något eller ställa till med en scen eller så, så lämna en kommentar med förslag. E föreslog att jag skulle döda honom, men när jag bad om att få låna med mig megakniven som vi av någon anledning har liggande i bokhyllan i vardagsrummet fick jag svaret:
- Tror du att jag är så dum att jag ger bort något med mina fingeravtryck på till dig?

Jaha.

1 kommentar:

Anonym sa...

du kan ge honom en köss. det hade varit det roligaste och äckligaste i hela vida världen. eller så frågar du om man verkligen får vara så dum i huvudet som han är. eller ställer du dig och sjunger framför honom och ler förföriskt och får ett skivkontrakt.