17 februari 2009

Stampar och stampar..

Jag behöver lite hjälp. Jag vet att en del genusvänner läser min blogg, så förhoppningsvis kan någon av er rädda mig. Jag skriver just nu på en artikelserie om surrogatmödraskap, men sitter en smula i klistret. Jag lyckas nämligen inte hitta ett par att intervjua, ett par som alltså redan har fått barn genom en surrogatmamma. Ett manligt homosexuellt par, bör jag förtydliga. Så snälla, snälla använd alla era kontakter och se om ni kan vara mig behjälpliga. Var barnet har kommit till, det vill säga i Sverige eller utomlands, är irrelevant, likaså var paret bor. Givetvis kan de vara anonyma. Om ni vet någon som skulle kunna känna någon, eller någon som rent utav skulle kunna ställa upp, så be dem maila mig. Min adress står här på sidan.

Inga kommentarer: